Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, Wydziału Instrumentalno – Pedagogicznego w Białymstoku. W 2008 roku ukończyła dyrygenturę chóralną w klasie
prof. Bożenny Sawickiej, w 2011 roku uzyskała dyplom z wyróżnieniem w klasie śpiewu solowego prof. Ewy Iżykowskiej.
Laureatka wielu konkursów wokalnych, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2010/11. Warsztat wokalny stale doskonali uczestnicząc w mistrzowskich kursach wokalnych i seminariach. Współpracowała ze znakomitymi zespołami i dyrygentami, m.in. J. Salwarowskim (orkiestra Filharmonii Częstochowskiej), J. Swobodą (orkiestra Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze), J. M. Zarzyckim (orkiestra Filharmonii Kameralnej w Łomży), P. Wijatkowskim (orkiestra UMFC), M. Kluczyńską (orkiestra UMFC oraz Teatru Wielkiego – Opery Narodowej), K. Dąbrowskim (orkiestra Camerata dell'arte w Suwałkach), A. Sosnowskim (Białoruska orkiestra festiwalowa), P. Deptuchem. Z. Gracą. Od 2007 roku współpracuje z Zespołem Muzyki Dawnej Diletto Anny Moniuszko.
Jako solistka uczestniczy w wielu ciekawych wydarzeniach artystycznych. Wystąpiła jako Halka w operze S. Moniuszki na scenie TW – ON w studenckiej realizacji dzieła (reż. N. Babińska), jako Hrabina w „Weselu Figara” W. A. Mozarta w reż. P. Aignera na scenie Białostockiego Teatru Lalek. Kreowała postać Serpiny w operze „La serva padrona” G.B.Pergolesiego, Tytanii w „The Fairy Queen” H. Purcella (oba dzieła w reż. S. Chondrokostasa), Lisetty w „Il cavaliere per amore” N. Picciniego - niezależnych produkcjach Zespołu Muzyki Dawnej Diletto. Bierze udział w wielu festiwalach muzycznych: Muzyka Mistrzów Baroku (Białystok), Koncerty przed hejnałem (Białystok), Muzyczne Dni Drozdowo – Łomża, Belcanto (Nałęczów), Forum Musicum (Wrocław), Świętolipskie Wieczory Muzyczne, Sacrum et Musica (Łomża), Legionowski Festiwal Muzyki Kameralnej i Organowej, Gdański Festiwal Muzyczny i in. Szczególnie bliska jest jej polska liryka wokalna - wielokrotnie dawała recitale pieśni rodzimych kompozytorów (Robert Marat – fortepian).
Brała też udział w prawykonaniach utworów współczesnych kompozytorów polskich. Są wśród nich: „Sielanki” - cykl pieśni na motywach ludowych (Szymon Kowalczyk – fortepian) oraz oratorium „Dziedzictwo” na chór dziecięcy i mieszany, solistów i orkiestrę (dyr. V. Miłkowska) Tadeusza Trojanowskiego, „Anioły” na głosy solowe, chór i zespół instrumentalny Jana Krutula (dyr. Violetta Miłkowska. Uczestniczyła również w nagraniach rekonstruowanych dzieł dawnych kompozytorów polskich - „Dawni mistrzowie – nowo odkryci” (dyr. A. Moniuszko) oraz „Nieszpory” i Msze S. Ziemianowskiego (dyr. A. Olszewska).
Jej repertuar jest bogaty i różnorodny, obejmuje partie i arie operowe, oratoryjne, operetkowe, liczne arie koncertowe i pieśni, a także utwory musicalowe oraz piosenki dawnych artystek polskiej estrady